11
اردیبهشت
1396
اطلاعیه پرداخت وجه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه
♦️به اطلاع تمامی ثبت نام شدگان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 96-97 می رساند ، کارت های ورود به جلسه آزمون از امروز شنبه مورخ 96/02/09 از طریق سامانه قابل دریافت می باشد.
♦️ضروری است دانش آموزان گرامی ضمن مراجعه به سامانه ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت و از محل حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند.
♦️ضمناً دانش آموزانی که در مهلت قانونی اعلام شده ، موفق به پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 96-97 نشده اند ، با مراجعه به سامانه و پس از انجام موفقیت آمیز عملیات پرداخت ، ثبت نام خود را تایید و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.
♦️بدیهی است عدم اقدام در مهلت تعیین شده ، به منزله انصراف از شرکت در آزمون بوده و کارت ورود به جلسه برای ایشان صادر نخواهد شد.
سامانه پرداخت وجه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون:
http://azmoon.medu.ir
|
10
اردیبهشت
1396
🌻🌻🌻به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ، ثبت نام در آزمون ورودي دبيرستان هاي فرهنگ شهر تهران ازتاریخ دوم لغایت 25 اردیبهشت ماه 96 با مراجعه علاقه مندان به دبيرستان فرهنگ انجام خواهد شد .
بر اساس این گزارش دانش آموزان علاقمند به تحصيل در رشته علوم انساني براي پايه دهم سال تحصيلي 97-96 مي توانند با مراجعه به يكي از دبيرستان هاي فرهنگ شهر تهران كه براي تحصيل انتخاب كرده اند ، با تكميل فرم ثبت نام و ارايه مدارك مورد نياز از تاريخ 96/2/2 تا 96/2/25 جهت شركت در آزمون ورودي ثبت نام نمايند .
لازم به ذكر است كه آزمون روز پنجشنبه 96/04/08 به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد 🌸🌸🌸
|
6
اردیبهشت
1396
گام اول: مدیر مدرسه باید از طریق سامانه همگام اقدام به دریافت رمز و کاربری برای دانش اموزان و دبیران و مشاور کند.
راهنمای ورود: مدیریت کاربران- لیست کاربران- انتخاب نوع کاربری: معلم یا دانش آموز
هر بار که اقدام به دریافت رمز کردیم سیستم رمز جدید می دهد و رمزهای قبلی باطل می شوند.
گام دوم: دانش آموز از قسمت ورود کاربری رمز و کابری اش را وارد می کند و وارد سامانه همگام می شود. ترتیب ورود برای انجام آزمون ها: انتخاب آیکن آزمون های مشاوره ای-شرکت در آزمون-مدیریت آیکن دفترچه- کلیک روی علامت سوال و شروع آزمون
آزمون به شکل سوال نیستند بلکه عبارت هستند که به صورت مقیای لیکرتی باید نمره گذاری شوند.
آزمون رغبت که شامل 320 سوال می باشد، 40 تا خرده مقیاس دارد و هر خرده مقیاس 8عبارت دارد. دانش اموز باید برای هر عبارت از 1 تا 5 را وارد سیستم کند که 1 =متنفرم 2=علاقه ندارم 3=متوسط 4=علاقمندم 5=شدیدا علاقمندم
این اعداد ارزش ریاضی ندارند اینطور نیست که اگر 5را وارد کنند امتیاز بیشتری می گیرند. فقط برای شناخت رغبت و علاقه دانش اموز هستند که به چه مشاغلی علاقمند است.
مثال: یکی از عبارات ساخت اسباب بازی است که دانش اموز باید در ذهن خودش عبارت را به این شکل بخواند: من به ساخت اسباب بازی علاقمند هستم یا نیستم و یکی از اعداد را وارد کند.
آزمون توانایی هم 256 عبارت دارد. شامل 32 خرده مقیاس است که هر خرده مقیاس 8عبارت دارد. مثال: ساخت اسباب بازی که دانش آموز باید به این شکل بخواند: من در ساخت اسباب بازی توانمند هستم یا نیستم که باید یکی از اعدا را وارد کند. 1=شدیدا ناتوانم 2=ناتوانم 3=متوسط 4=توانمندم 5=شدیدا توانمندم
باید بین دو آزمون رغبت و توانایی همبستگی باشد. اگر همبستگی نداشته باشد و نمره زیر 55 باشد آزمون معنی دار نشده است و امتیاز آن برای دانش آموز محسوب نمی شود.
ضمنا اگر دانش آموز به 5 عبارت پاسخ ندهد آزمون اعتبار ندارد.
و اینکه دانش آموز خودش باید فرم نظرخواهی هدایت تحصیلی اش را در سیستم تکمیل کند. ولی تکمیل فرم نظرخواهی والدین بر عهده مشاوران می باشد.
نکته مهم: به ازای هر عبارت در آزمون توانایی یک عبارت در آزمون رغبت هم هست. و باید این دو آزمون باهم همخوانی داشته باشند. به این صورت که اگر دانش آموز در آزمون رغبت انتخاب کرد به ساخت اسباب بازی علاقمندم باید در آزمون توانایی انتخاب کند در ساخت اسباب بازی توانمندم تا همبستگی داشته باشند.
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️
سوال: بچه ها چگونه متوجه شوند که آزمون ها ثبت شده است؟
جواب: اگر ثبت نهایی شده باشد دیگر کتابچه سوالات و تیک کنار آن دیده نمی شود و غیرفعال است.
|
4
اردیبهشت
1396
☘️ مدارك و مهلت ثبت نام
☘️ منابع آزمون
☘️ نمونه برگ ثبت نام
☘️ آدرس مدارس
|
|
|
|
|
29
فروردین
1396
***********************************************************************************************************
***********************************************************************************************************
|
|
|
|
|